Helgen är över...

Åh vad jag önskar att helgen vore längre!! Det är SÅ skönt när vi kan vara ledig tillsammans...allt blir så mkt roligare då =) Helgen har varit fullspäckad med renovering och god mat! Jag kan erkänna att jag inte renoverat så mkt jag har mest vilat och lagat mat...men ändå=) Så nu är Albins rum klart och han sover där för första gången i natt. Ska fixa och dona med lite hyllor imorgon (om jag har ork för det) ska även ta lite kort så ni får se det färdiga resultatet. =)
Måste även försöka övertala älsklingen till en IKEA resa snart så vi får innhandla ett skrivbord till prinsen och en ny leksaksförvaring. Sen slinker dt alltid med en massa andra roliga saker ;) Albin är riktigt bestämd vart saker och ting ska stå i hans rum, det är lite roligt faktiskt! Trodde inte att han skulle bry sig SÅ mkt. Nä nu är det sängdax för mig...är trött fast jag inte gjort just ngt ansträngande idag....
Sov så gott!!


Kommentarer
Postat av: pysseliten

ja tänk om helgen bar längre men så är det inte bara att fixa till sig och jobba igen

Mannen har frivecka så det skulle ju inte va dumt att va ledig och pyssla lite :)

Du skev du va sugen på bokstäver vilket ord ?

jag ska ju få husnr förhoppnigsvis idag :)

2009-05-18 @ 07:41:57
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: EVA

Ja det är ju liksom inträdesavgift på en 1000-lapp på IKEA...hihi ! Om inte annat så köper man värmeljus och servetter och annat smått och gott och vips...så blev det 1000 spänn !



Måste kolla in tävlingen...



***

KRAAAM EVA

2009-05-18 @ 08:12:37
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Danny "The Boss" Jonsson

Klart vi ska på IKEA älskling, det blir skitkul, vi kanske skulle kombinera det men ett par hotellnätter. Vi får se till att jobba hårt för att betala av de gamla IKEA skulderna, samt kanske sälja de möbler vi köpte förra året (eftersom de inte duger längre). Men i slutet av nästa år bör vi väl vara på banan igen. Håll tummarna darling.

2009-05-19 @ 11:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0