Onsdag

Var och gjorde kontrollbesiktningen på bilen som planerat. Det tog ca 3 min för killen sen var det klart! Nu är bilen "good to go" i ett år till =D Sen var jag tvungen att invänta Danne som var på kundbesök, han hade nämligen lämnat in volvon på service. När han änligen var klar utförde vi några ärenden på stan. vi kollade även in några vagnar till bebben och ett nytt skötbord ska vi juh också ha, så det kollade vi på också. Sen lämnade jag Danne på Forslunds och åkte hem och somnade som en stock på soffan! Tänk att det ska vara så underbart att få SOVA!!!

Var tvungen trots min kyrkråtts status köpa nytt doftvax:) Det hade juh kommit nya dofter.... Älskar allt som har med doftljus att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0