Stadstur

Tog en snabb sväng in till stan och skulle kolla lite tyger. Är inte nöjd med gardinerna i sovrummet, har egentligen aldrig varit nöjd med dom så jag vill verkligen byta!! Men jag hittade inga som min ekonomi tillät för tillfället :(  Spira är ju lite av en favorit inte bara när det gäller tyger utan annat också! Men som det ser ut nu så får jag vänta tills jag blir miljonär innan det blir Spira gardiner till mitt sovrum =( Tog en tur inne på Duka där jag lyckades välta lite grejer...opps!! Tur att det var plast så igen gick sönder! Tänkte bara fota lite juh sen gick det som det gick =S

 På Duka i Skellefteå har dom Cult Design vet inte om dom har det på alla Duka?!


Sen dessa underbara ljuslyktor och skålar från Iittala! Skulle verkligen vilja ha fler av dessa skålar om dom inte vore så förbaskat dyra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0