Tisdag

Har sovit lite halv dåligt i natt...såna nätter är aldrig kul :( Vi fick besök av en liten Albin vid 4-5 tiden och då vaknar man juh igen. Jaha dagen idag då....jag måste fortsätta med städningen på övervåningen sen dammsuga och dammtorka här nere! Upptäckt till min förfäran när solen sken in i vårt sovrum igår kväll att byrån där tvn står var JÄTTE dammig :( URK!!! Och i det rummmet ligger vi och sover....
Sen ska jag hämta lilla gumman från dagis och åka till tandläkaren. Hoppas verkligen att hon inte har ngt hål!! Släktar hon på mig så lär det juh snart komma. Danne har aldrig haft hål medans jag har haft hål hela mitt liv precis som min mamma också har haft. Nä nu måste jag ta tag i städningen!!
Hoppas ni får en bra dag =)


en sån här skulle man ha haft =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0