Trött

Hur trött kan man bli?! Sitter i soffan med datorn i knät mdan Danne kollar på fotboll. Tydligen är det en JÄTTE viktig match...eller ngt sånt ;D Borde hoppa in i duschen men orkar inte...hur sjukt är det när kroppen bara vill lägga sig och sova hels NU eller för ett tag sen.
Jag vill vara full av energi, gå på långa promenader njuta av alla sommar dofter som börjat komma nu när blommorna slår ut, baka kakor i mängder som jag kan bjuda nära och kära på, städa och fixa och dona, plantera och rensa i rabatterna.....
Men jag får väl nöja mig med att masa till duschen för att sen dö i sängen...tur att vår säng är den härligaste sängen som finns ;-)
Kanske jag slår på tvn och somnar till ngt program =D
God natt


Kommentarer
Postat av: Therése Nilsson

Men lilla gumman...inte så konstigt när du är gravid ;-)

Kommer ihåg hur det var...typ dödstrött hela tiden!

Sitter på jobbet och ska krypa in i personalrummet och lägga mig också!

Måste ju ha mycket energi till Ullared imorgon :-)



Du som snart är trebarnsmamma kan jag verkligen rekommendera att åka dit.

Finns mycket fint och billigt till barnen där!

Men det är klart, du kanske har väldigt långt att åka.

Gonatt och sussa sött!

Kram Therése

2009-05-27 @ 23:15:09
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: karola

-hoppas du har mer energi imorgon! Natti natti

2009-05-27 @ 23:24:14
URL: http://alltidinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0