Lördag hela veckan =D

Har spenderat dagen i solen B-) Helt underbart!! Har nästan brännt mig på näsan. Men man får väl sylla sig själv!

Olivia åkte till en kompis, och jag, mormor och Albin stannade hemma och lekte ute på gården. Sen har jag faktiskt grillat helt själv idag =) Jag var riktigt duktig på det faktiskt men man blev hyfsat rökt!!! Tycker bättre om att få det grillade köttet serverat ;-)


                                                           Det här har Danne sysslat med idag ↓


Dörröppningarna. En fanns ju redan där, men vi ville ha samma karmar och dörrar till båda så det var bara att byta ut den befintliga dörren också.
 
Dom hann börja med väggen.
 
En bit är färdig:)
 
Tur att vi har en balkong som man kan kasta ut saker ifrån=)

 
Mormor och Albin äter lördagsgodis så altanen =)

Albin hjälpte mig att plantera luktärter.
 
Olivia åt lite godis då hon kom hem från Maja.

Åsa ringde föresten imorse och berättade att Edvin hade kräkts!!! Ve och fasa!!!!Jag har ju magsjuke skräck som heter duga ;S Så mina barn fick tyvärr inte fara på ngt kalas idag...... Hon visste iofs inte om det var magsjuka men jag vågade inte chansa.

Har föresten ett tips till alla som brukar använda chili....TVÄTTA ER ORDENTLIGT!!!!!! Lyckades, trots att jag tvättat mig, men tydligen inte ordentligt, få in satyget i ögonen =( Inte kul!!! Jag blev röd och det sved och brände massor! Jäklar vad obehagligt det var!!

Nu blir det Matrix för hela slanten..vi började se ettan igår och idag blir det tvåan =D

Ha en bra kväll!!!!


Kommentarer
Postat av: Siri

Hej hej! Vad duktiga ni är!! Vill också juh...

2009-05-02 @ 22:55:27
URL: http://dorowatt.blogg.se/
Postat av: Emma

Det ser ju riktigt bra ut, va mkt dom hann!!

Kramizar E

2009-05-03 @ 09:58:26
Postat av: Åsa

Var nog bara solsting/överansträngning för efter några timmar var han samma gamla glad edvin fast med en tand mindre.. :D

2009-05-03 @ 22:49:15
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0