Väggord

Blev inspirerad av Siri så jag fotade lite väggord i mitt hem =D
 

Den här sitter ovanför Olivias säng. Har klippt ut bokstäverna själv men det andra är från ABC-leksaker.
 
Det här sitter i det nya kontoret som var vårt gamla sovrum =) Hängde ni med...
 
Den här satt ovanför vår säng i det gamla sovrummet. Synd att den ska tas bort för det ska dit en ny tapet till Albin.
 
Toalettdörren uppe.
 
Ernst är för go han... =D
 
I det nya sovrummet sitter denna.
 
I mitt älskade kök tror vi på detta ;D

Tycker att det är SÅ kul att klippa ut väggord!! Hoppas orken återvänder så jag kan göra fler ;D
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Oj va fintni måste ha hemma. vad har du gjort vägg-orden av ? Är dom målade ?

2009-05-06 @ 14:10:36
URL: http://ohromeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0