Främmande mm =)

Det slutade med att vi fick massor med främmande idag ;-)
Först kom mormor på besök och strax efter Emma, Jack, Sandra å lilla Kendra=)
När vi satt och fikade kom Åsa och Mli förbi också.
Alltid kul med besök :D

Har även hunnit med att dammsuga och skura nedervånigen, å bakat lite bröd!

 

  
Goungen på mage i gymmet;-)


Nu är dom uppe på väggen alla tre små ögonstenar =)

Pratade just med Danne som informerade mig om "svininfluensa läget"....
dvs att den sprider sig rekord snabbt och att flera som inte ingått i ngn riskgrupp har dött i bla Norge.
Får lite lätt panik faktiskt!!
Den är ju verkligen överallt NU!!
Farmor ringde och berättade att dom har bekräftade fall på henne dagis där hon jobbar.
Så nu blir det inte att träffa dom på ett bra tag känns det som...
Nog för att den som sagt finns överallt men det känns bättre att inte träffa dom som utsätts för den hela tiden...särskilt när man vet om det!

Hoppas att man kan få vaccinera sig snart....

Hur ska ni göra, ska ni vaccinera er?

Nä nu är det dags för lite middag!

Korvsoppa och nybakat bröd :)  (inspiration av Emma)
Mums!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag kan inte fatta att

svininfluensan har spridit

sig så fort :O

2009-11-05 @ 18:28:08
URL: http://naho.blogg.se/
Postat av: Linda

Alltid trevligt med främmane, låter som ni fick fullt hus:)

Vilken fin bräda, jag är också sugen på att göra något liknande, var faktiskt och köpte bokstäver i går, får se när jag får tid att testa.

Vi har fortfarande itne bestämt oss hur vi ska göra med vaccinet, velar och velar, vi lär väl ha fått det innan vi bestämt oss:)

Ha en fin kväll

2009-11-05 @ 19:08:58
URL: http://www.uppochnervandahuset.se
Postat av: Loella

Ja, jag som inte brytt mig förr är LIVRÄDD just nu gulp

2009-11-06 @ 14:00:55
URL: http://cedlo.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Kom hit vejta! Vi har inga problem med svininfluensan! Fast det lär väl ändra sig snart nu när charterflygen börjat komma.



Vad många fina blommor och presenter ni fått. Det är ni världa med världens sötaste Ester :)



Hoppas ni får en härlig helg,

kram

sara

2009-11-07 @ 05:19:03
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0