Mitt i veckan...

Idag är barnen lediga från dagi men dom skulle ha en maskerad och även dom lediga barnen var välkommna
Så i morse klädde dom små ut sig till en fe prinsessa och en drak pirat ;-)
Super söta var dom!

När jag lämnade dom passade jag på att fara till Åsa där jag hjälpte henne att byta gardiner i köket.
Hon hade köpt super fina híssgardiner från Allbutiken :)

Sen har det ätits lunch och nu leker barnen snällt så mamma kan få blogg lite ;-)
Och pyssla på...

I går fick jag föresten jätte ont i armen där jag tog vaccinet. Sen har jag haft huvudvärk hela natten så det har inte varit någon höjdar natt precis...
 Känner mig lite allmänt "lack" idag men det kan nog bli så efter sprutan.
Barnen fick alvedon i förebyggande syfte innan dom gick isäng igår.
Ville inte att dom skulle behöva ha ont i onödan!



Håller på att torka apelsiner i ugnen så det luktar ljuvligt i huset ;-)

 
Placerade mina nya ljusstakar på köksbordet.


Nya doftljuset.

 
Här hänger det blåa hjärtat som Lolla har sytt :) 

Observera att ALL snö är borta nu!!
JÄTTE SUCK!
Det innabär att löv och skit än en gång ligger fulla golvet, särskilt i hallen.
Slapp juh det i några dagar då marken var täckt av is och snö:)
Det var underbart men jag självklart lite jobbigt det med för det bllir juh blött i hallen.
Man blir ALDRIG nöjd ;-)


Funderar på att ta in julkartongerna från förådet senare idag för att kolla vad jag har å inte har..
Skulle SÅ gärna vilja sätta upp min ljusstake i köket men det kanske får vänta tills i helgen iaf ;-)
Det är nog inte helt fel att kolla om alla lampor fungerar osv.

Nu tror jag att det är dax för vila i soffan :)

Vad gör ni en dag som denna??






Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja, jag måste nog också ta och torka ett nytt gäng apesiner bara för doftens skull när jag ändå torkar äpplen... Och din gardin är verkligen sååå mysig, hade gärna sytt en liknande till Lurans rum, ska kolla tyger i stan i helgen. Kram kram!

2009-11-18 @ 12:54:56
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det var bra att du kom hit! Då fick jag bjuda på fikat som bara ligger och väntar på att nån ska komma. =)

Och tack för hjälpen med gardinerna! Jag blev supernöjd! Skulle bara ha haft vita fönster! =)

Kram!

2009-11-18 @ 14:05:09
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0