Utmaning =)

Fick en utmaning av Avantgirl som jag självklart var tvungen att anta ;-)

Utmana 5 personer och berätta det för dem,
samt för personen som utmanat dig.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord.
Om personen som utmanade dig har ett namn som
börjar med samma bokstav som ditt,
får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar 2 ggr.
eller skriva ditt namn som svar
(förutom fråga 1)

1. Vad heter du: Maria
2. Ett ord på 4 bokstäver:Majs
3. Flicknamn: Minna
4. Pojknamn: Måns
5. Yrke: Målare
6. Färg: Mörkblå 
7. Klädesplagg: Mamelucker (eller hur det nu stavas ;-)
8. Mat: Mannagrynsgröt 
9. Sak i badrummet: Munskölj 
10. Plats/Stad: Malmö 
11. En orsak att vara sen: Monsterattack 
12. Något man skriker: Mamma (min barn gör det iaf ;-) 
13. Film: Mannen som talar med hästar
14. Något man dricker: Must 
15. Band: Millencolin 
16. Djur: Majsorm
17. Gatunamn: Malmskillnadsgatan
18. Bil: Mazda
19. Sång: Man ska ha husvagn  ;-)


Jag utmanar:
Inred Mera
Liljan

Pysseliten
Uppochnervändahuset
Ajaxen

Kommentarer
Postat av: Siri

Utmaningen är antagen! :) På min dorowatt-blogg

Kram!

2009-11-08 @ 11:52:55
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: Annika

Kul att du antog den, så roligt att läsa!

Ha en bra söndag!

Kram

2009-11-08 @ 12:56:01
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Jag står över är inte så bra på detta med att skriva som du vet och är inte säker på hur jag ska göra - Men tack ändå :) Hoppas det inte gör något

2009-11-08 @ 20:00:26
Postat av: Sara - Thaison

Hej fina du,



det ser ut som ni haft en mysig helg. Vad kul att det snöar. Jag saknar snön!! Fast inte kylan, fniss.



Har glömt att fråga dig. Hur går det med Ester och storasyskonen. De har inte börjat känna sig utanför eller att Ester tar förmycket tid?



kram Sara

2009-11-09 @ 05:59:22
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0