BM

Besöket hos BM gick bra!
Alla mina värden fortsätter att vara bra och jag har gått upp 12 kg (endast;) så Boel var SÅ nöjd över mig =D

Var däremot helt slut när jag kom dit och mådde allmänt illa så efter hon lyssnat på hjärtljuden så ville jag bara sätta mig upp...
så jag bad henne inte ens att känna efter där nere.
Bebisen är iaf fixerad så man kan juh bara hoppas att det HÄNDER snart...typ NU!!!


Efter besöket bjöd Danne mig på lunch på Nordanågården.
Ett ställe med jätte god lunch där man alltid kan ta soppa till förrätt =)
Sen åkte jag hem och somnade på soffan. 
Danne hämtade barnen och jag fixade mellis till dom sen gick han ut och plockade på gården och jag la mig och somnade igen.
Vaknade med ett ryck kl 17.00....
opps....vad ska vi käka till middag?!
Danne var fortfarande ute med kidsen och hade nog lika lite koll på tiden som jag!
Så det fick bli korv och mackisar =) 

Har sedan legat i soffan och kollat på bolli med dom små liven och nu ligger dom i sina sängar och lyssnar på cdsagor.
Själv ska jag väl koka mig lite te och dö i soffan igen!
Som om inte den här graviditeten tar livet av mig så kommer en jäkla förkylningen att göra det!
Har snytit mig 100 gånger och har börjat få sår kring näsan...trots att jag använder MJUKT papper!!

Tacka vet jag mentol nässpray =D



Hoppas att jga mår bättre imorgon för Danne åker kl 05.00 och är inte hemma förens runt 21 tiden
=(
Dålig tajming älskling..!!!


Tack föresten för alla gullig kommentarer det är alltid lika kul att gå in på bloggen=)

Ha en skön kväll!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du mår bra och att lill*n snart är här hos er!!! Bara den inte kommer nu när maken är borta....-bebis håll dig inne när pappa är borta!!! Så mysigt me en liten till va?!



Tack för din fina kommentar inne hos mig!!



Kram Therese

2009-10-05 @ 21:13:55
URL: http://vittellersvart.blogg.se/
Postat av: Eva

Jobbigt med förkylning samtidigt som man är gravid. Hoppas det ger med sig snabbt, och att bebben kommer snart! Ta hand om dig, kram Eva.

2009-10-05 @ 22:22:09
URL: http://vardags-mirakel.blogspot.com
Postat av: Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

Hoppas du mår bättre snart , men kul att allt såg bra ut hos BM och att bebis var fixerad! :) spännande!



svar nej jag är också nålrädd, men de gick bra , mkt tack vare att det var just på ryggen och huvudet tror jag, så jag inte kunde se när hon skulle sticka så att säga :P det gjorde inte ont var mest obehagligt eftersom man kommer åt nerver antar jag och det kittlade konstigt när nålarna snurrades, men jag är supernöjd och ska dit på fredag igen :) kram kram

2009-10-05 @ 23:42:30
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Bra att du tar en slapp dag inte undra på att du är trött .

hahah du är ju så duktig jämt på att fixa :)

ha en bra dag , jag ska måla nu shoppat ett sidebord för 50 spänn :))) Sen är det jobbar dags igen .

2009-10-06 @ 08:24:00
Postat av: Loella

Nä fy tusan! Fick ont i näsan efter att testat den :)

2009-10-06 @ 09:05:59
URL: http://cedlo.blogg.se/
Postat av: fia

spännande då kan bebisen komma när som nu då. Hoppas verkligen att din förkyllning försvinner snart .

2009-10-06 @ 09:36:49
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Oj inte har jag förstår att du varit dålig så länge. Då förstår jag verkligen att du är less nu. Fast nu är det ju inte så många dagar kvar. Bra att du vilar mycket. Det gör mig glad då jag vet att du annars är en tok-kvinna med hur mycket energi som helst.



Hade jag fått 1/4 av all din energi så hade vårat hus varit underbart och mannen hade älskat mig ännu mer tack vare alla goda middagar, kakor och bröd. Jag är så dålig i köket,hahha.



Hoppas att du får en bättre dag idag,

kramar Sara

2009-10-06 @ 10:08:51
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Therése

Skönt att allt såg fint ut hos BM.



Men KAN du verkligen använda nässpay mentol??

Testade en gång, och trodde hela näsan skulle frätas upp, så stark var den!!

Kram Therése

2009-10-06 @ 19:44:59
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0