Lördag = Godisdag ;-)

Så var det Lördag igen.
Tiden springer iväg!!

Såg ni föresten Idol igår...?
Jag fattar inte vad Camilla håller på med...
hur kan hon än en gång göra om en låt och sabba den så totalt när juryn sagt till henne att det inte är bra!?
Tycker NI att hon gör det bra?
Sen tycker jag faktiskt att Jon hellre borde ha fått stanna istället för henne.
Ok smaken är som baken....men jag undrar om juryn ångrade att Camilla fick en till chans när det fanns andra som varit betydligt bättre än hon...?!

Hur som helst...smaken är som baken ;-)

Idag är det tänkt att det ska torkas fönster plus att dom behöver listas om...eller hur det nu heter.
Hoppas att det blir LITE varmare ute bara =)
Annars kommer vi att få ett kallt hus..brrrr

Min förkylning känns inte direkt sämre men inte bättre heller...men som sagt HÅLL TUMMARNA för att den ger med sig!!

Åh glömde att jag måste juh fara och köpa Lördagsgodis till min små och till mig såklart;-)
Behöver nog fylla på mitt Alvedon förråd också...

Danne står och kokar gröt och te vattnet kokar också...
det är SÅ skönt med te på morgonen, särskilt när halsen inte är vad den borde vara!

Nu blir det frukost!!

Hoppas ni får en SKÖN lördag!!


Kommentarer
Postat av: Annika

Håller delvis med ang Camilla, men hon sa att hon inte fick ändra, att det redan var bestämt bilken låt hon skulle köra om hon gick vidare, och så är det nog, för inte kan orkestern ha repat in det dagen efter, det hinner de nog inte med. men det var så dumt ändå att i första valet välja 2 exakta låtar... Jon skulle ut tycker jag helt klart, däremot tycker jag det fanns andra som kunde ta Camillas plats som blev kvar...

men men, vi får väl se vad hon gör =)



Ha en skön helg!

2009-10-03 @ 09:31:05
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Anna

jag tyckte faktikst att Camilla sjöng väldigt bra och förtjänade sin plats, hon är lite rivigare än dom andra :)



Vilken snygg kaffekopp du visade och va duktig du är på "stämpling" :-)

själv försöker jag oxå pussla idag. göra tavlor med hjälp av wordl...går sådär :)

Postat av: Sara - Thaison

Blir lite full i skratt när jag läser om Albin och klädkammaren. Jag antar att den är lite större än en vanlig garderob :)



Jag hade helt klart haft lilla bebben i samma rum som er det första året. Aldrig att jag hade sprungit upp på andra våningen när han/hon piper till. Det brukar ju ske ganska många gånger per natt i början.



Nu blir det TV för mig. Barnen sover så nu kommer mitt godis fram :)



2009-10-03 @ 16:31:04
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, både jag å mannen reagerade på att hon gjorde precis det som juryn sagt att hon INTE ska göra... konstigt. Och lördagsgodisdagen gillar allt både jag och Luran, vi har mumsat nu och ska borsta tänderna nu snart å natta med en saga. Hoppas du haft en bra dag! Kram

2009-10-03 @ 18:31:38
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: JUNITJEJ

Ha en trevlig lördagskväll!

2009-10-03 @ 18:42:40
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Jasmine

Jag förstår vekrligen inte hur Camilla kunde ens gå vidare?! Hon visar ju inte sig mångsidig direkt..

2009-10-03 @ 18:46:40
URL: http://[email protected]
Postat av: Therése

Jag blev också väldigt besviken på Camilla!

Tyckte om henne i början, men hon har blivit lite för mycket på nåt sätt....skulle tagit vara på sin chans lite bättre!

Kram Therése

2009-10-04 @ 00:49:09
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0