Mer gnäll från mig...

Nej jag är inte inne och föder barn...
Har bara en riktigt DÅLIG dag!!

Albin fick tillbaks sin feber igår kväl så han fick vara hemma från dagis idag.
Danne fick lov att stanna hemma för jag orkar inget just nu!

Igår kväll hade jag massor med regelbundna sammandragningar...ca 5 min emellan.
Sen slutade dom förstås för att sedan väcka mig vid 24 tiden och hålla på till ca 3....
då somnade jag om å vaknade imorse..stilla i magen ;(

Så jag har inte varit på TOPP idag!!

Danne sa åt mig att jag skulle vara lugn, det är juh flera dagar kvar tills jag är beräknad...
Å visst han har rätt!
Det skulle bara vara lättare om man slapp få falska förhoppningar...
Man börjar juh fantisera om att man ska få sin bebis snart!

Hur som helst så har dagen flytit på trots att jag haft huvudvärk som vägrar ge sig fortfarande..
Albin har ingen feber idag så det blir dagis för killen imorgon.

Hjälpte föresten Åsa med att sy nya gardiner på förmiddagen å det var en "pärs" det med :(

Men nu är det dax för "Rocky road" glass i soffan=)

Ha det gott!!




Hittade en gammal bild på HELA familjen
när vi klär granen=)

ÅH vad jag började längta till julen å allt pysslande å paketinslagning;-)
Hoppas att orken kommer tillbaka så jag kan trycka lite julbrädor också!


Kommentarer
Postat av: Linda

Då är vi fler osm du vet, här hemma äter vi ju julskinka och dricker julmust haha



Hoppas bebisen bestämmer sig för att titta ut snart, så segt att gå och vänta.

Moa vårt 4:e barn trodde vi skule komma tidigare då de andra kom redan i v 32, hon kom 2 veckor efter utsatt datum, det var segt, 4:e barnet ska man inte behöva gå över med!

KRam

2009-10-12 @ 20:48:57
URL: http://lindam.blogg.se/
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

hej allt bra? inte lång tid kvar nu..kram

2009-10-12 @ 21:12:39
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Det är klart att orken kommer tillbaka men det kan ju droja lite . Ni har ju något jätte stort på gång när som helst!! den lilla nya familje medlemen :))

2009-10-13 @ 08:34:28
Postat av: Jenny

Hej Maria!

Härda ut,nu är det ju inte så långt kvar!



Låter supergott med Rocky road glass, precis vad gravida kvinnor behöver;)



Hoppas du får en bra dag!



kramis Jenny

2009-10-13 @ 09:05:55
URL: http://www.hemmapakrakered.blogspot.com
Postat av: Therese

Ja längtar mä!!!! Ser mysigt ut och till nästa jul har ni ett litet frö till ju :)



Kramis

2009-10-14 @ 20:21:38
URL: http://vittellersvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0