Nu är det dax...

...för en liten uppdatering =)
Har som sagt ingen blogglust så därför blir det lite glest mellan inläggen..sorry!! ;-(

Ingen bebis har titta ut men jag har en massa sammandragningar särskilt på nätterna...så det blir inte mycket sömn för mig!
Känner mig om en urvriden dikstrasa typ....


Var in på förlossningen igår för att hämta sömntabletter så jag iaf får sova på natten..
En super gullig BM kände efter å jag är faktiskt öppen 3cm...så lite har juh alla dessa förvärkar gett iaf =D
Sömntabletten som jag fick var ingen kul grej...
Kroppen blev helt loj men jag kunde inte sova...
å varje gång jag var tvungen upp på toaletten så vinglade jag massor, nästan som att jag var onykter.
Det kröp och pirrade i min ben och fötter så jag kunde inte ligga still!
Nä den tabletten tar jag ALDRIG mer!!

Pratade med förlossningen imorse och jag skulle få komma in imorgon på morgonen för att bedömma om dom kan hjälpa mig på traven eller inte....
Jag HÅLLER tummarna för att dom kan det!! =)
Det beror på hur mogen tappen är och om dom har många förlossningar på G...
Håll tummaran ni med på att dom hjälper mig imorgon!!

Har äntligen fått tummen ur och fotat lite!
Här kommer en bild på overallen =)

Köpt på Lindex. Den är SÅ fin!!!
Ok vitt är inte SÅ praktiskt men den var ju bara SÅ gullig juh ;-)



Har även köpt en svart lång kofta på Gina.
Tänkte att man kan nog ha den å leggins (när magen är borta;-)
Lite svårt att få en bra bild...
Behöver verkligen MASSOR med nya kläder!!

 
Dom nya blommorna =)
Blev super nöjd!!


Olivia ville pröva på kameran och fotade min mage ;-)
Hon var riktigt duktig min prinssesa!

Ikväll blir det Tacos till middag å Anders och Lisa med familj ska komma och käka med oss=)
Det ska bli SUPER trevligt det var SÅ länge sen vi träffades!

Hoppas ni ALLA får en super härlig helg å förhoppningsvis får jag men bebis i helgen ;-)
JÄTTE tack för alla gulliga kommentarer trots min tråkiga bloggtorka...!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, en "smygläsare" med rötter i Skellefteå :)



underbar blogg du har, håller självklart tummarna för en bebbe snart!



Lycka till

2009-10-16 @ 15:40:16
URL: http://misskaiserdom.wordpress.com/
Postat av: Pysseliten

Ja den där magen kommer vara borta när babyn är ute du har ju super liten mage :)

Hoppas du får en bra helg och lycka till med förlossningen nu :)

2009-10-16 @ 15:54:29
Postat av: Sara - Thaison

3 cm det var ju glada nyheter. Då är det inte långt kvar. Jag hoppas att lill-n kommer ut nu under helgen så du slipper gå omkring och ha ont SAMT att du inte får sova. Det måste vara jättejobbigt när du vet att du ska genom förlossningen oxå som tar på krafterna. Jag håller tummarna för dig!



Får man inte sova och inte mår bra förstår jag att du har bloggtorka. Vi finns här när du återhämtat dig MEN jag hoppas verkligen vi får se några bilder på underverket :)



Den åkpåsen är ju jättefin. Är det samma som Luran köpt?? Jag tycker den var jättesmart med hålet för säkerhetsbältet.



Hoppas att du får sova i natt.



Kram

Sara

2009-10-16 @ 16:06:02
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

gud vad läskigt det måsta vara med den sömntabletten...

jag håller tummarna för att de anser att dt är dax för dig så de ger dig lite hjälp på traven....

fina saker du handlat...blommorna var ju kanon för att inte säja krukorna som du redan hade..

sköt om er..

kram lolla

2009-10-16 @ 16:10:40
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: © Mamma Russin

hej hej..



öppen 3 cm är ju bra.. snart kommer h*n ska du se, hihi.. håller en tumme för det iaf.:)



kramkrma och trevlig helg.

2009-10-16 @ 18:10:24
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Therese

Åh, 3 cm då är det ju på G :-9 Håller tummarna att bebisen anländer i helgen! Och vitt är kanske inte praktiskt, men jag föll som en fura för den, plus att jag vet hur praktisk den är... Så vi har nog gjort ett bra köp! Stor kram!!!

2009-10-16 @ 18:35:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ida

Håller tummarna för att bebis snart ska komma ut till er. Kram

2009-10-16 @ 19:21:38
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.om
Postat av: Linda

3 cm är ju jättebra, när jag var 4 cm öppen med Moa tog det bara 3 timmar tills hon var ute:)

Håller tummarna att dom kan hjälpa dig om det inte hänt något av sig själv under natten.

Kramar

2009-10-16 @ 22:32:17
URL: http://www.uppochnervandahuset.se
Postat av: Therése

Oj, 3 cm...nu är det ju iaf på gång!

Håller tummarna för att dom hjälper dig igång imorn,

annars får väl du och maken fixa det själva med en färdknäpp ;-)



Mm, vem vet...nästa inlägg kanske handlar om en liten nyfödd bebis :-)

Lycka till med allt nu, Maria ;-)

KRAM!!!

2009-10-16 @ 22:54:09
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Be Inspired -Inredning och Design

ÅÅÅ så underbart, snart så =) Hemska tabletter :( Hoppas du får en underbar helg iallafall och kanske en liten underbar goding till, hihi. Kraaaaaaaam sofie

2009-10-17 @ 22:22:51
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0