Nu blir det Fredagsmys ;-)

Barnen är lämnade på dagis och snart ska jag dra iväg in på stan för att köpa lite mer stämpelmaterial och förhoppningsvis en tvättmedelsburk =)
Ikväll blir det Fredagsmys med lite popcorn och kanske en barnfilm.
I LÖÖV Fredagar=)


Solen skiner med värmen är LONG GONE!!
Inatt har det varit 5 minus hos oss och jag kommer att måsta skrapa bilen innan jag kan köra iväg.


Lite kontraster...

 
Frostbiten ros, snart tappar den sina vackra blad.

 
En knopp som aldrig hann slå ut. Det har juh varit en otroligt varm September så hösten kom av sig lite...min rosor började blomma igen...lite lurade av värmen!


Inne brinner en varm och gosig brasa=)



Den här kaminen är helt otrolig!
Vi värmer upp HELA vårt hus med den även under smällkalla vintern =)

Hoppas ni får en SKÖN dag och en avslappnande och HÄRLIG helg!!


Kommentarer
Postat av: Pysseliten

Ja tänk dig hans alstrer i vit färg sen dina bokstäver på :) Kan ju bli hur fint som helst :)

visst är dom lite roliga :) Kram nu dags att sätta igång att röja hemma ;( Sen väntar jobb

2009-10-02 @ 09:41:32
Postat av: lolla

hejsan

vad fint du hade stämplat....såna där stämplar använder jag åxå, det är bra att man kan bygga orden direkt...

Fredagar är verkligen härliga....heeela helgen kvar

ha nu en finfin dag

kramen.

2009-10-02 @ 10:20:06
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Siri

Äntligen fredag! Hoppas du mår bättre och att du tar det lite lugnt ;)

Kram på dig!

2009-10-02 @ 11:55:26
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: Therése

Visst är det härligt att det är fredag ;-)



Du verkar ha blivit helt biten av stämplandet,

men det verkar ju jättekul...så det förstår jag!

Ha det så gott nu!

Kram Therése

2009-10-02 @ 12:04:43
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Therése

Visst är det härligt att det är fredag ;-)



Du verkar ha blivit helt biten av stämplandet,

men det verkar ju jättekul...så det förstår jag!

Ha det så gott nu!

Kram Therése

2009-10-02 @ 12:04:43
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ja en kamin är inte dumt, saknar den sortens värme det ger nu när vi har jordvärme. Kram!

2009-10-02 @ 12:16:55
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Vilken mysig kamin. Jag vill oxå ha en (fast inte här då).



Blev så sugen på smoothie efter ditt inlägg så jag härmade dig och gjorde det till mellis idag :) Bra att få lite enkla tips som även jag klara av :)



Jag har glömt att fråga. Vet ni könet på underverket som snart kommer. Jag blir pirrig i magen bara av att tänka på att ni snart ska få tillökning. Åhh det är ju så mysigt med de små liven. Luktar gott och jag kommer ihåg att från början går man in och tittar på dem stup i kvarten när de ligger och sover i sin säng.



Har ni stort hus så underverket kommer att få ett eget rum?



Kram Sara

2009-10-02 @ 12:28:06
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Sanna - [s a o s . b l o g g . s e]

åååh vad mysigt det ser ut!



Jamen visst är det lång tid! å som du säger, allra helst om man har ont. Men det fina är ju att man glömmer till nästa gång har jag hört och gör om det igen ;P haha. Rent spontant känns det som att jag aldrig mer vill vara gravid men samtidigt vet jag att jag och Ronny gärna vill ha fler barn :) hehe. Sen är ju frågan hur länge man ska vänta emellan.



Hoppas du får en toppen helg! kram kram

2009-10-02 @ 15:42:17
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0