Främmande, middag och nybadade barn=)

Åsa kom förbi när jag städade och fejade som värst ;-)
Alltid kul med sällskap!!
Vi bestämde att hon skulle stanna på middag...
men vad fn ska lagas till middag då...?!
Det fick bli lasagne =)
Jag älskar lasagne så det funkade utmärkt för mig!
Sen är det faktiskt så att jag brukar göra en rätt så god sådan också ;-)

Visst får man skryta upp sig själv ibland?!  =D





Gjorde en sallad med egenodlad sallad, morötter och äpple. Rostade solrosfrön till också=)


Efter maten slängde jag barnen i badet medans jag stökade bort middagen...
lugn...badrummet ligger på samma plan och dörren var öppen så jag hör dom hela tiden!!! ;-)
Sen kollade jag till dom titt som tätt ;-)


Efter badet blev det lite Bamse och honungsburkarna spel och Olivia vann som vanlligt!
Det har blivit ett vanligt förekommande hemma hos oss nu för tiden...just spelandet!
Det är juh så kul att spela med dom små sen lär dom sig juh massor också=)


Nu ligger goungarna och lyssnar på varsin cdsaga å jag hoppas att dom somnar snart!
Imorgon ska dom på dagis så det är alltid bra om dom är utvilade och pigga.
Danne har inte kommit hem från sitt jagande än så jag antar att jag inte får upp nån hylla på väggen ikväll iaf ;(


Han lär vara helt knäckt när han kommer hem!
Han steg juh upp före skam imorse;-)


Nä nu ska jag dö i soffan för jag är helt knäckt!!!

Tack för titten hoppas ni har haft en skön dag och sov så gott!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack för maten! Den var såå god! =)

2009-09-08 @ 20:14:17
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Lasagne är inte fy skam :D

det gillas av alla här i familjen ;)



Hoppas att du får en toppen dag



kram

2009-09-09 @ 09:37:45
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Therése

Ser kanongott ut!!

Kram på dig!

2009-09-09 @ 10:35:44
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Petra

Åh gud så gott m lasagne;)Ha en fin dag kram

2009-09-09 @ 14:13:07
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0