Tävling

Hos Mitt Smultronställe kan du vinna fina bokstäver=)


Pågår September ut =)


Kommentarer
Postat av: Anna Söderberg

Sv: Jag "gick över" 2 dagar med Nathalie och då blev jag igångsatt för man misstänkte havandeskapsförgiftning (plötslig viktuppgång, högt tryck och lite vita i urinen).

Men det var ingen fara som tur var.

Nathalie vägde 3680 och var 52 lång.

Det ska bli spännande och se hur stor nästa blir :)

Hur mycket tidigare har dina två knottisar kommit?



Kram

2009-09-10 @ 10:05:04
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: carola

hej där..



Hoppas allt är bra med dig och lilla knytet.

Själv har jag någon last baby depp:), vill inte släppa taget, vill att hon ska vara en liten baby jämt.

Därför har jag svårt att sluta amma också..



Den där tävligen måste jag haka på, har ju ny rustat rum tänkte jag men ska ju flytta:)

Börja om från början igen...mindre skoj

kramisar

2009-09-10 @ 15:05:52
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0