The kids =)

Alltid när barnen hämtas på dagis har dom diverse alster med sig som dom skapat under dagen ;-)
Känns det igen?!
Massor med små pappersbitar kartonger och annat som för dom är riktiga skatter...
och om du skulle råka glömma en liten liten pappersbit så går jorden under ;-)
Missförstå mig inte...jag ÄLSKAR deras tecknigar och pyssel men ibland kan det vara 5-10 teckningar per dag och det är svårt att förvara alla!


Idag hade dom målat ute.
Jätte fina stora teckningar där dom fått klistra på löv och målat med vatten färg =)


Albins teckning till vä, Olivias till hö =)
Hon gillar prinsessor och Albin målar gärna skattkartor=)

 
Danne storstädade på övervåningen igår så saccon hamnade i soffan. Men det funkar tydligen att sitta i den ändå ;-) 


Olivia vet inte om hon ska kolla på mig eller tvn ;-)


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vad mysigt med en tripp till stan, å Pingu var såå charmig :-) Är du sugen på Ernst Jul, sök på det på cdon så kommer den boken upp, klicka på boka, vips så skickar de dig boken när den släpps och du har den så snabbt det bara går :-) Stor kram!!!

2009-09-03 @ 16:58:54
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Svar: Det var märkligt att din dator varnar om virus varje gång du besöker min blogg. Min dator varnar iallafall inte. Inte heller någon annan bloggläsare har nämnt det.

2009-09-03 @ 17:26:25
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

Ja herregud, jag ojjar mig redan inför när den dagen kommer vad man ska göra med allt ? hehe. Jag tror det får bli ett tips jag läste i en tidning för hundra år sedan, kommer inte ihåg vilken. Men iaf...



att ta kort på teckningarna och pysslet och framkalla en fotobok där allt finns med, då kan man göra sig av med pysslet, har ändå kvar minnet av dom i en stilig bok som även barnen kan titta i med förtjusning. (förhoppningsvis) hehe :)



svar ja visst är det galet hur mkt man förändras på bara några år.. hehe

2009-09-03 @ 17:29:54
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

ang. foglossningen, tack var söt du är som bryr dig! hehe, jag kände faktiskt idag att det har blivit värre, nu gör det ont när jag går också i ljumskarna fast längre in eller vad man ska säga, antar att det också är foglossning, så nu ska jag faktiskt försöka ta det lite lugnt! har bara dammsugit bort det värsta och städar lite mer någon annan dag när sambon kan hjälpa till! :)

2009-09-03 @ 17:54:00
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: kickan34

sv: tack så mycket!



Jaha ok, rör alltså. men ska hon ha de hjämt? .. och e de i vägen så man kan se dom?! :S :O

jag vet inte så mycket om sånt tyvärr..



Men hopaps det blir bättre för henne nu då!! :)

2009-09-03 @ 18:54:08
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Therése

Jo, det där känner jag verkligen igen ;-)

Vet inte HUR mycket teckningar m.m man samlat på sig med åren!

Och dom härliga barnen är alltid LIKA stolta för varje litet papper dom kommer hem med!!

Kram Therése

2009-09-04 @ 13:46:15
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0