Tisdag

Var så otroligt trött när jag Albin tyckte att det var dax för frukost....!!!
Ville bara somna om och sova resten av dagen!
Och då kan jga tillägga att klockan var 8!!!
Så det var inte särskilt tidigt ;-)
Men jag släpade mig upp och fixade frukost ;-)

Idag är dom små lediga från dagis och vi ska bege oss till Lia där dom jagar idag.
Danne hakade på Ivan så han åkte vid 04.30 imorse ;-D


Solen skiner och jag tror att det kommer att bli en varm dag.
Vill nästan att det ska vara lite svalare nu faktiskt...
Det är jobbigt när man inte vet hur man ska klä sig!
Svala soliga dagar är vad jag vill ha just nu!!!


Har fixat iordning Albins kalas inbjudningskort nu på morgonen så jag tänkte att vi skulle lämna av dom till barnen som han bjudit.
Alla bor ju i närområdet så det känns onödigt att köpa porto och skicka med post.


Nä nu är det dax att börja bege sig!!!

Ha en toppen dag!!!



Bild googlebilder


Kommentarer
Postat av: lolla

kikar i hos dig och önskar dig och barnen en fin tisdag...

kram lolla

2009-09-08 @ 09:51:27
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tack goa du, hoppas ni fåren fin dag ute å kanske får se en älg som de har fällt! :-) Kram

2009-09-08 @ 10:27:33
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas ni haft en bra dag=)

2009-09-08 @ 14:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0