En vanlig dag....

På fm efter jag lämnat barnen på dagis dammsög och skurade jag hela nedervåningen.
Ja jag vet att jag ska ta det lungt men jag kan bara inte göra det hela tiden...och i några dagar har jag faktiskt inte gjort just ngt alls ;-)

Sen hämtade jag upp Åsa och åkte till Stigs konditori och mötte upp Jenny och Therese där.
4 gravida kvinnor en massa mat och fika ;-)
Det kan inte bli bättre!!!
Min bebis var däremot helt galen och höll på att komma ut genom huden tror jag...
det gjorde bara ONT !!!!! Inte kul alls :(


Nu är barnen hämtade från dagis och Olivia har med sig en kompis hem.
Dom skulle gå ut efter melissen men det har ju regnat så efter 2 sekunder så kom tillbaks in och var blöta om fötterna. Danne hade lämnat barnens stövlar på dagis så nu får dom vara inne istället.

Danne jobbar hemifrån idag så idag blir middag tillsammans ;-)

Nu är det dax att fundera på middag...

Hoppas ni får en skön Onsdagkväll!!!
Missa inte True Blood ;-)


Kommentarer
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

tack 7dec är de beräknat.

vad hittar du på?

jag har redan haft en mega förkylning o de är ju så jobbigt när man dessutom väntar barn som att inte de skulle räka. hehe kraam

2009-09-09 @ 15:12:42
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: ღ Sabine - Utan dina andetag

fin design!

2009-09-09 @ 16:24:04
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sanna

svar Jo det är ju det. Man kan ju alltid hyra av försäkringsbolagen också och då får man ju byta upp sig varteftersom. Ska räkna lite och se vad som känns bäst för oss. Begagnad bilbarnstol vågar jag nog inte köpa om det inte är av någon jag känner personligen. lite för nojjig för det....

2009-09-09 @ 16:26:04
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0