Alive and kicking ;-)

Ja visst jag lever!!!

Här känns det som att sommaren börjat övergå till höst.
Det har regnat i några dagar och det är svalare ute också.

Som vanligt så undrar jag...
-Vad hände??
Det var SÅ mycket som vi skulle göra juh....

Ok, visst, vi har gjort massor men det fanns så mycket mer!

Vi har tex inte varit och badat nästan ngt :(

Men vi har ju varit till Junsele, Kramfors, Western Farm i Boden, Nimbys i Piteå, Lilleputtlandet här i stan och en massa små utflykter. Umgåtts med goda vänner!
Vi har hunnit planera och gifta oss.
Haft kalas för lilla jag.
Bygga en ny bro och sätta upp tak ovanför.
Dola på på gården :)

Så en del saker har man ju faktiskt gjort!



Nu för tiden roar vi oss med det här :)



Jisses så MYCKET Kantareller det är nu :)
Men det tar en hiskeligt lång tid att rensa :(



Nu har vi faktiskt satt upp en grind, men innan den var på plats så såg det ut så här... ;-)



Sötkorvarna :)



Bron är färdigbyggd! Nu ska den bara utsmyckas med blommor ;-)


Nä nu måste jag ta tag i den här regndagen. Tror det blir Leos lekland.

Men jag lovar att redogöra om bröllopet senare;-)

Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: gella

Grattis!!! Låter som att ni fått grymt mkt gjort i sommar! :)

2010-08-10 @ 11:09:14
URL: http://gella.blog.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ser fram emot bröllopsinlägget :-)

2010-08-10 @ 21:04:52
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

Fint trapp och söta korvar :))) Kantareller såg smaskens ut med .

2010-08-10 @ 22:42:34
Postat av: Emma

Oj så fina bilder!

Bron blev ju bara så himla fin!



Kramizaar

2010-08-11 @ 19:10:27
URL: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0