Bla annat....

Ikväll har jag klippt lite...


Familjen uggla :)
Och vad passar väl bättre än Jonsson nu när jag bytt efternamn ;-)


Igår kväll passade jag på att baka lite.
Vi ska ha namnfest för Ester på Söndag.


Blåbärsmuffins och rulltårta.

Vi håller för fullt på med att öva in en sång som jag och maken ska sjunga på Söndag.
Maken...haha det känns så kul att kunna säga så!
Så vuxet på ngt sätt!! :))
Har en kompis som gifte sig för två år sedan och jag har alltid tyckt att det låter SÅ vuxet att säga "min man/make"
Ja jag vet jag är lite knäpp!!! ;-)

Idag har vi varit till en kompis stuga och barnen doppade sig lite...det var väldigt kallt så det blev ett snabb dopp.
Vi håller också på med måleri av våra takfönster...
blä vilket tråkjobb!!
Jag gillar egentligen att måla men fönster är inte nå kul!!
Det blir roligare sen när vi ska göra om allrummet uppe där fönsterna sitter :)

Jag har även gått en promenad...kan säga att det behövdes!!
Har inte rört mig ngt alls i sommar :(


Ester testade en ny stil med "gåvagnen" idag :)
Alla sätt är bra utom dom dåliga!!!

Nä nu blir det ryggläge för fru Jonsson ;-)

Ha det gott!!!


Underbara blommor och egenplockade körsbär :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud vad du är pysslig- superfin liten ugglefamilj.

Hoppas allt är bra med er och att namnfesten blir trevlig. Hur länge ska du vara mammaledig, när börjar Ester på dagis? Vore ju kul att kanske träffas någon gång under hösten när vardagslivet drar igång igen.

Kram Lisa

2010-08-13 @ 09:46:48
Postat av: Ensamma mamman

Mmm va gott de såg ut. Hoppas att namnfesten blir bra. Ugglorna är ju helt underbara. Kram

2010-08-13 @ 19:31:14
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack för berömmet :)

Har kikat runt på din blogg och vilkan härlig mix du har fått till, lixsom det bästa av alla världar :)

Din ugglefamlij var ju störtcool OCH nougatkakor är ju bara mumsfillebabba!

2010-08-15 @ 21:51:47
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

Så sött med familjen uggla :) Eller jonsson

och nougat kakorna var säker 10 år den jag gjorde . Dom är min äldsta sons favvoriter om jag skulle ta och göra dom i morgon på min lediga dag . vi får se vädret om det blir regn så kakor :)

2010-08-16 @ 22:05:23
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0