Dagen....

Åh har varit på en shopping tur idag...
eller rättare sagt så shoppade jag inget men jag VILLE ha massor!!!
Mår lite dåligt för att jag inte köpte ngt, mår lite bra för att jag kunde hålla mig ;-)
Var bla på JT´s elservice som ligger här i Skellefteå.
Kolla in deras hemsida eller ännu bättre....ÅK dit och kolla för dom har MASSOR med fina grejer!!


Dom har inte bara en massa COOLA lampor utan fin fina pryttlar också ;-)

Highslide JS
Härliga grejer från Rice!

Highslide JS

Highslide JS
(Alla bilder kommer från JT´s hemsida)

Helt klart värt en titt!! :)

Nä nu måste jag ta mig i kragen och få ngt gjort innan storbarnen ska hem från dagis!
Ha en fortsatt NICE dag!! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0