God morgon!

Äntligen Fredag!!!
Efterlängtad ;-)

Veckorna bara springer iväg, men det är skön med helg!

På dagens schema står det
-Städning
-Emma å Jack på besök
-Bvc med Ester
-Säkert lite mer städning

Vaknade och det var sol men nu väller det in mörka moln så det blir säkert lite regn idag.
Nu vill jag att det ska bli stabilt med sol och värme!
Vill slippa tjata på barnen kläder, dom tror att det är super varmt hela tiden...

Nä nu tar jag mig i kragen och fortsätter städa.
Ha en underbar dag!!



Kommentarer
Postat av: lolla

hello

blev det snyggt i hemmet nu efter städningen?

här hemma är det sissådär med städni ngen idag, jag jobbade till halvsex och har nyss ätit sen blir det bara slappa i soffan i detta kyliga vädret....hoppas på sol i morgon

kram lolla

2010-06-18 @ 19:24:48
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Emma

Hinner du inte med bloggen??

Saknar dina inlägg

2010-06-22 @ 20:36:35
URL: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0