Killen hela dagen!! :)

Han e så duktig min prins bus!!

Vi har varit och tagit prover på han idag.
5 rör tog dom och han satt alldeles stilla :)

Vi har även börjat med mjölkfri mat idag....
jag får verkligen tänka efter hela tiden för jag är ju van vid att någon inte får äta allt.
Men det har gått bra det också!
Danne var och handlade igår, både mjölk och smör mm och t om glass :)
Det finns faktiskt ett ganska brett sortiment av mjölkfria produkter på marknaden.
Men det är ju inte mer än rätt....allergierna ökar och efterfrågan med det!!

Vi åkte förbi Allbutiken i Skehamn så prinsen fick köpa sig en iten grej för han var SÅ duktig!
Det blev en "pruttlera" och goungen tyckte att även storasyrran skulle få en också ;-)

Det slank även med lite tyg till mamman ;-)
PS: säg inget till pappan ;-)

Nä nu måste jag sätta igång med middagen.

Ha en skön kväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0