Lekparken mm :)

Känns som att det är dags för lite bilder ;-)

I Torsdags var jag och Olivia och Ester på stan.
Det handlades barnkläder och Olivia käkade korv till lunch.
Sen åkte vi till Vera där mamman fick sig lite lunch och en välbehövlig kopp kaffe ;-)






Olivia roade sig med att bygga och Ester ville gärna riva ;-)
Sen hämtades resten av barnaskaran hem och Åsa kom förbi med sina barn...
så totalt var det 11 barn på mellis hemma hos oss ;-)
Riktigt trevligt!!!


Gårdagen spenderades på en härlig lekpark.
Jag och barnen å Vera och hennes barn.
Jag stekte plättar och tog med som picknickmat till kidsen :)
Vi vuxna fick sallad och grillad kyckling:)



Jag lyckades även med detta...


Satt med ryggen mot solen å då blev det så här :(
Å jag som HATAR ränder!!!


Barnen fick "hoppstyltor" igår så nu hoppas det för fulla muggar.
Olivia gick ut och hoppade det första hon gjorde imorse :)

Idag Lördag har jag haft en riktig EGO dag!!!

Jag har varit på stan nästan HELA dagen och hittade en massa snyggt!!!
Fick dock sansa mig lite...
men en klänning till Veras bröllop följde med hem och lite annat också ;-)
Sen åkte vi till mamma och käkade middag.
Behövde verkligen ett "break" och bara få vara...

Känner att jag fått massor med energi, trots att jag fortfarande är trött...
ja jag dom som förstår vad jag menar förstår vad jag menar...
Nu är jag redo för trotsiga barn underbara barn!!... ;-)

Nu ska jag trycka i mig lite karra!! :)
Ha en skön kväll!


Ego lunch ;-)







Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Lät som du har det uuuuuuuuunderbart! Norpar en bit polka choklad innan jag tassar vidare...

2010-06-12 @ 21:59:40
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Emma

Låter som en toppen dag och ladda batterierna är aldrig fel!

2010-06-13 @ 20:10:32
URL: http://liljan.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

vad kul med lite bilder,det ser så härligt ut och vilket mums kalas med en masssa snask..mmm...

hihi, vilken bränna du fick syns juh direkt efter linnet du haft på dig...hihi..

ha det gott lolla

2010-06-14 @ 08:22:23
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Snygga ränder -hihihi.

Låter som en härlig helg.



Hur många plättar fick du laga till 11 barn???!!!

2010-06-15 @ 05:11:36
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0