Nu var det några dagar sen sist...

Tiden springer ifrån mig!!!
Jag hinner inte allt om jag vill.........
Bloggandet har kommit på efterkälken!!

Helgen har varit toppen bra :)
Vi har hunnit med en tripp till Umeå där Dannes syster bor.
Hon tog sin sjuksköterskeexamen i Fredags :)
You go girl!!!

Lördagen fixades och trixades det här hemma sen blev det grillat hos svärföräldrarna :)
Idag har Danne varit ute på gården och stökat och jag har mest hållit mig inne och stökat på ;-)
Sen kom bästa Vera med familj och fikade lite :)

Mamma och Ivan kom också på besök och har faktiskt just åkt hem.
Skönt med lite hjälp med barnen så här på kvällskvisten :)
Tack mamma!!
Vi grillade hamburgare till middag och jag gjorde en helt underbart god Coleslaw!!
Har faktiskt aldrig gjort en sån förut, men den blev verkligen lyckad ;-)


Det här har också hänt i helgen...
Ester "on the way" :)
Hon kan inte riktigt krypa än men hon är på G!!


Rabarberpaj och nybakade bullar :)
Mjölkfritt såklart ;-)



Vi har pysslat lite idag också.
Gamla barnmatsburkar fick bli ljushållare :)
Paljetter och ståltråd.
Tänkte se om man kan hänga dom i träden eller på altanen.


Min nya passion i livet!!!
Grodor ;-)
MUMMA!!!






Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som ni haft en trevlig helg!

Heja Ester!



Kramizar

2010-06-06 @ 21:16:26
URL: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0