I´m alive!!!

Tänkte bara titta in och säga att man lever :) Tiden räcker inte till så bloggandet har fått stå tillbaka...
Vi mår super bra å Ester växer så det knakar, dom andra två också för den delen ;-)
Bildbomb:)
På lunch date med pappa:)
Bästakompisen Noa och Ester ligger och slappar:)
Allt ska in i munnen:)
Sov mys med storasyster och mys med en  febrig Albin.
En go och glad brud :)
Mellis med kompisarna :)
Ester passade på att sova i vagnen förstås.
Hoppas hinna med bloggen en aning....men jag vet ju hur jag fungerar.... ;-P Brukar tänka att jag ska blogga men det blir liksom aldrig av. Och när jag väl sätter mig vid datorn så är det nästan alltid någon annan som vill ha uppmärksamhet ;-)
Men man känner att energin återvänder nu på våren!
Jag iaf, orkar vara uppe längre och bara det gör ju att man hinner massor mer :)
Nä nu blir det att dra på sig träningskläderna och dra på lite "freepower" träning.
Ha en skön kväll!! :))

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejhej!

Vad kul att få läsa lite om er igen...=)

Vilka fina bilder

2010-05-02 @ 19:25:29
Postat av: Sockenvägens Söta

Åh så skoj med ett livstecken! Ester har ju blivit så stor :-) Många kramar!!!

2010-05-03 @ 21:17:29
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0