Sol ute sol inne sol i hjärtat sol i sinnet...

SOL och vår.....men kallt i luften...

Förmiddagen spenderade på skolan med stortjejen som inskolas:)
Kan inte fatta att hon ska börja skolan till hösten...

Sen gick jag och Ester till bästaste Sara för lite lunch och umgänge med brudarna ;-)


Brudarna:)


Alla glada goaste barnen :)


Underbar  lunch med saffrans och vitlöks marinerade räkor och pasta:)


Min nya frilla ;-)


Så här glad är jag!!! ;-) litet suddigt kanske...

Vid två hämtades dom stora barnen och vi åt lite mellis ute.
Tog tag i rabatterna och krattade lite.
Kan inte riktigt fatta att det snart är SOMMAR!!!!
LÄNGTAR!!! :)

Ska snart börja med lite middag...lax...mumms:)

fick föresten en inte så rolig överraskning på posten...
en räkning från Telia på nästan 1000 spänn:(
Dom har visst inte dragit nån avgift för telefonen som jag har så nu passade dom på att dra för 4 månader....jätte SUCK!!
Juni månad kommer med andra ord inte heller att bli så rolig :((

Nä nu blir det middag:)





Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Wow vad fin du är i håret!!!



Jag blir lika inspirerad varje gång jag kommer in här. Du lagar så god mat hela tiden!!



Vad många bonusbarn det blev på en gång med mellisen men det fixade du strålande. Hoppas tjejmiddagen var lyckad.



kram

2010-05-08 @ 16:49:57
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0