Stadsturen :) mm....


Åkte som sagt in till stan idag och shoppade lite barnkläder :)
I just LOVE it!!!!

Det finns verkligen HUR mycket fina grejer som helst! (bilder kommer kanske senare)


Så här trött blir man av att vara på stan ;-)

När barnen var hämtade på dagis drog vi till Vera för lite mellis och kaffe.
Alltid lika trevligt att umgås :)

Gjorde korv i ugn till middag och bjöd hem Åsa och Peder. En bra middag som räcker till många.
Medans korven var i ugnen fick Ester lite middag....




Så här glad är jag :))



Mera mat!!! :))

Har föresten skaffat mig en ny hobby:)
Jag syr haklappar och dregglisar.
Mycket billigare än att köpa :-)
Ska även ge mig på att sy lite byxor...om bara tiden räckte till!!!

Vi har tagit ner några träd på gården så Danne håller på med STORA vårstädningen :)
Massor med kvistar som ska forslas bort från gården, sen har vi ju alla löv som måste räfsas upp också....men det är ett tag bort!
Vi har massor med snö kvar ju....



Nä nu måste jag ta tag i mina grymt skitiga fönster!!! :(

Ha en skön kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Heeej Fina Maria,

Vad kul att du hittat tillbaks till bloggvärlden!! Jag har saknat dig ska du veta. Varit inne titt som tätt för att se om du skrivit något. Förstår att tiden inte räcker till med tanke på söta Ester som växt som bara attan :)



Vet du imorse när jag körde barnen till skolan så tänkte jag på dig. Vet inte varför men lite konstigt med tanke på att det första kommentaren jag läste idag var från just dig :)



Stor kram

2010-05-04 @ 04:28:04
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Therése

Hej på dig igen!!

Va jättekul å se lite inlägg från dig igen...och jisses så stor hon blivit lilla Ester :-)



Förstår att tiden inte räcker till riktigt att blogga...du har väl säkert fullt upp där hemma!

Men jag blev väldigt glad över att se kommentaren hos mig ;-)



Ha det så fint nu med dina söta barn....KRAM på dig!

2010-05-04 @ 11:42:57
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0