Idag...

...har jag gjort sista passet på avd 2 :(
Känns faktiskt riktigt tråkigt!!!
Det var ett riktigt härligt gäng som jobbade där å jag trivdes riktigt bra  :D
Visst har det varit lite rörigt vissa dagar men jag har lärt mig massor och haft kul!

Men nu blir det nya tag på en ny avdelning och det kommer säkert att bli toppen bra det med!!
Nog om detta.

Idag har Danne "vabbat" med en sjuk liten Ester.
Febern vill inte ge sig och snoret rinner :(
Så vår inbokade hotellhelg tillsammans med barnen blir inställd.
Olivia och jag ska nog ta en tjejdag imorgon istället.
Vet inte vad vi ska göra ännu men ngt kul iaf :)
Å Danne och Albin får ta en grabbdag på SÖndag.

Nä nu blir det mys i soffan med tre nybadade barn och lite tända ljus.





Varje dag är en tulpandag :))

Ha en super skön helg!!!!




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Lycka till på nya avd! Å bra skrivet attt alla dagar är tulpandagar :-) KRAM

2011-04-09 @ 09:35:39
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0