Lite allt möjligt :)

Jag tog med mig prins Bus till Konsum efter maten.
Behövde handla lite så jag kunde baka.
Albin fick välja glass som vi kunde överraska resten av familjen med :)


Topphat blev det. Smaskens!!

Sen tog jag tag i bakandet.
Skulle pröva några nya kakor.
Martha Stewart Peanutbutter Sandwich Cookies
och även en banankaka :)
Helt perfekt när man har ltie övermogna bananer.

Lyckades paja vår matberedare när jag skulle göra smeten till kakorna.
fråga inte hur jag lyckades med det!!!? :(

Men goda blev dom iaf.




Banankakan gjorde jag i en härlig siliconform från Rice sklart ;-)




Goda men mastiga...tur för då trycker jag inte i mig alla på en gång ;-P

Måste visa ngt som inte händer allt för ofta...


Danne dammtorkar fönsterbrädorna i vardagsrummet samtidigt som han kollar hockey  :D
Ja vad ska man säga...han är väl "hårt hållen hemma" haha!!!



Med denna härliga bild säger jag godnatt!!
Nu laddar jag för sista passet på tvåan imorgon.

Kommentarer
Postat av: pysseliten

smarrigt värre och viklen fin bild . Kul med dammningen ,här hemma blir det städa av imorgon . jag har turen att mannen har frivecka .

2011-04-07 @ 21:41:38
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, klart han ska göra lite nytta då han ändå var i vardagsrummet.

Kakan ser riktigt god ut trots att det värsta jag vet är just bananer:)

Ha nu en bra fredag, Kram

2011-04-07 @ 22:42:44
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Emma

Banankakan såg god ut:)

Blir så fint i den formen..:)

2011-04-08 @ 18:35:00
URL: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0