Riktigt nice :)

Har jobbat två nätter och vakat av idag.
Mådde inte så bra inatt så jag åkte hem lite tidigare men jag har sovit hyfsat bra och magen har varit helt ok.
Man blir lite paranoid nu när den där jäkla parasiten florerar i vårt vatten :(
Steg upp vid 13.45 och gjorde mig i ordning.
Hämtade Olivia på skolan och Albin och Ester på dagis.
Sen kom Danne hem och vi åkte in på stan :)
Albin fick en välbehövlig klippning sen lyxade vi och åt pizza på Viking inne i stan.
Kollade en sväng inne på Indiska och ville som vanligt ha HELA butiken!!
Åh vad mycket fina grejer dom har!!! ;-P


Han var hyfsat nöjd över den blåa färgen han fick i håret ;-)


Alla tre trollen skötte sig utmärkt på restaurangen :)


Mumsigt!!

Igår öppnade föresten Skohuset på Solbacken.
Jag tog med mig Olivia och åkte dit.
Det var packat med folk så det var skönt att bara ha ett barn med sig:)
Köpte sandaler till alla barnen och ett par super sköna ballerinaskor till mig själv.


Jätte mjuka och sköna :)
Hade på mig dom på jobbet hela natten för att "gå in dom"

Nu är det Fredagsmys som gäller.
Barnen sitter uppkrupna i soffan med popcorn och filmen Robotar på tvn :)
Ha en skön kväll!!!



Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad snygg han blev i håret!!



Kram

2011-04-29 @ 19:39:11
Postat av: Mli

Tack :) Det finns på Ohlsons!

2011-05-03 @ 22:05:26
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tittar in å önskar trevlig helg <3

2011-05-07 @ 10:03:16
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0