Sommarlov!!!

Nu e vi lediga...jag och barnen iaf :)
Danne jobbar den här veckan och nästa vecka också.
Tänk att det redan är sommar...

Igår hade Olivia sin första skolavsluning.
Min lilla flicka stod längst fram och sjöng tillsammans med sina klasskamrater :)
Dom var SÅ duktiga!!
Mammahjärtat smälte ;-P
Jag är verligen "blödig" eller vad man nu ska säga.
Jag gråter för ingenting...
När någon sjunger vackert eller håller ett vackert tal.
På bröllop, dop och andra tillställningar ockå såklart.
Det är ganska jobbigt ibland när man får sitta och verkligen anstränga sig så att det inte sprutar tårar :´(
Känslomänniska!!!!

Hur som helst så åkte vi hem efter avslutningen och käka varmkorv till lunch.
En kompis till Olivia och hennes mamma och lillebror följde också med oss hem.
Sen gjorde Olivia och hennes kompis en underbart goda marängtårtor med massor med jordgubbar.
Sen kom en till kompis till Olivia ch hennes mamma och vi hade examensfika ute på altanen :)
Super trevligt!!!

Albin har haft sin sista dag på dagis också.
Han börjar skolan till hösten och det kan jag inte förstå heller....
Min små kottar börjar bli SÅ stora!!!
Vad hände??!!

Idag kommer dagis hit och ska sommarfika så Danne ska bara jobba halvdag.
Det blir skönt :)
Nä nu skriker barnen efter frukost.
Ha en skön dag!!!





Kommentarer
Postat av: Katarina

Då är vi två blödiga! Jag satt på 3 skolavslutningar igår, varav en för niorna. Lyckades hålla mig från gråten, men det var knappt. Fast egentligen varför ska man kämpa emot? Det är vackert och rörande och man känner stolthet för sina barn, såna känslor borde vara naturliga att visa! Hoppas du får en skön semester! :-)

2011-06-16 @ 08:13:34
Postat av: pysseliten

så najs att va ledigt Jag jobbar ett par veckor nu sen är det dags igen för 3 veckor . Har ju nyss haft en vecka i Rhodos med med sol .

2011-06-19 @ 09:52:29
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så skönt med sommarlov!!! hoppas nu att solen skiner å att ni får njuta riktigt mycket <3 KRAM

2011-06-20 @ 08:01:15
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Jag blir mer och mer känslosam för var år som går. Har det med åldern att göra?



Vad gott med marängtårta. Något gott och enkelt recpt att dela med dig av?

2011-06-20 @ 15:55:14
URL: http://Sara-Thaison.blogspot.com
Postat av: Mli

Tack! :) I ärlighetens namn inspireras jag mycket av ditt hem. Du har så himla fint hemma!

2011-06-21 @ 09:35:34
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0