God morgon!!

Nyvakna småkottar som ser morgonbolli :)
Inget nytt här alltså... ;-P

Har sovit rikgit bra inatt!
Kan säga att det behövs nu när jag inte är riktigt fräsch :(
Ont i halsen och ryggen/nacken.
Ska ut och jobba natthelg i helgen, hoppa hoppas att det kommer att gå!!
Behöver verkligen pengarna nu när vi ska renovera och greja på!

Danne tog bilen med Esters bilstol så det blir en "hemmadag" idag.
Det verkar som det slutat blåsa så man kanske kan vara ute en sväng.
Igår trodde jag att taket skulle lyfta när det blåste som värst!!

Nu blir det till att fixa lite frukost.


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åh så skoj att du bloggar lite igen!!! Älskar trädet du gjort, och jag kan bara hålla med, jag gillar också mer och mer färg - ett vårtecken månne?! KRAM

2011-03-25 @ 07:45:35
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Mli

Åh va kul att se lite aktivitet här :D

2011-03-25 @ 13:05:34
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Så du är igång och bloggar igen :).

Visst är det svårt att få till tid framför datorn nu.

Nicole, min minsta blir suuupergnällig om jag sätter mig vid datorn om dagarna.

Vi ska skola in henne på dagis i maj. Buhu nu är det slut med mammaledighet.

Tänk att våra små blivit så stora.

Söta Ester har fått så fina lockar också.

Nicole har också det.



Kram

2011-03-27 @ 19:42:12
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0