I need!!!!

Städhjälp önskas snarast!!!

Åh vad jag önskar att man hade någon som kom hem och städade mitt hem så jag fick vara ledig när jag inte ska till jobbet!!

Varje ledig dag består av dammsugning och ibland skuras det också. Dammtorka måste jag göra jämt och plocka leksaker och ytterkläder gör jag hela dagarna.

Laga mat och tvätta ,torka små rumpor, byta blöjor.

Listan är oändlig!!!
Nä nu ska jag sluta gnälla.

Idag har jag sovit länge..ska ut på nattjobb så jag behövde det verkligen :)
Sen blev det fullt hus med kompisar till barnen och middags gäster.
Var ute en stund med Ester och njöt av solskenet :)
Danne kom hem sent så han sitter just nu och käkar middag.

Snart ska jag iväg på jobbet, känns sådär...det går magsjuka på avdelningen så jag är inte SÅ peppad!!

Hoppas ni får en skön kväll och en bra morgondag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0