Ljuvliga lediga Måndag!! :)

Ny vecka nya utmaningar.
Imorgon fyller stora tjejen 7 år.
Kan inte fatta att tiden går så fort!!!
Så ikväll blir det litet mini kalas och imorgon kommer familjen :)
Vi ska bjuda på mat imorgon så jag måste nog handla lite ikväll eller imorgon.
Istället för kompiskalas ska vi åka hela familjen till Piteå havssbad och bo på hotell och bada coh leka på Nimbys värld :)
Jag längtar nästan lika mycket som Olivia tror jag!!


Frukosten bestod av havregrynsgröt. Kan själv :)
Hon har blivit riktigt duktig på att äta med sked min lilla gumma!

I more komme goa Emma och lilla Sally hit på en kaffe tår :)
Sen komme Jenny och hennes barn hit på en visit :)
Härligt med vuxenfrämmande och barn också för den delen!!





Många mellis barn :)
Fruktsallad är helt perfekt!
Noa är mjölkprotein allergiker och Gry laktos så det är sällan jag har ngt hemma som båda kan äta. Det gäller att planera att dom ska komma så att man kan köpa hem ngt.
Korv och mackisar till lunch funkade också bra:)

Hm undrar vad man ska göra till middag...
måste inventera frysen tor jag.
Ha en skön kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0