Sovrummet.

Har aldrig varit riktigt förtjust i ekmöbler.
Men vi har ju haft en säng i ek med en tillhörande byrå.
Fick tillslut maken att förstå att vi BEHÖVDE en vit sängram ;-P

Så vi sålde vår Malmsäng i ek och lämnade in ekbyrån för lackering :)
Solgul står den i vårt nygamla sovrum.






Ser fram emot att få flytt upp spjälsängen ;-)
Men som sagt maken/pappan i familjen har lite ångest över att hans lilla bebis börja bli stor...
och om sanningen ska fram så har nog jag det med ;-P



Överkastet kommer från Rice och alla känner väl till att Ikeas Maskroslampa numera finns i en minder variant.



Älskar den nya sängen :)
Massor med förvaring och det är helt perfekt!!
Tyckte först att den var så hög...men nu när jag vant mig så är det bara skönt med en hög säng:)

Nu när det ska in golvvärme så blir det ett nytt golv i sovrummet också.
Pricken över I:et  om ni frågar mig ;-)
Vet inte vad det blir för golv ännu, vi ska börja kolla typ nu.


Kommentarer
Postat av: jenny

Vad bra det blev.. Den gula byrån djorde susen. Tänk vad lite färg kan göra:)

2011-03-25 @ 22:55:24
URL: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0