Härligt med Lördag!! :)

Fick en skön sovmorgon i morse :)
Och efter lunch drog jag iväg på stan en sväng.
Handlade en present till Danne som fyller år på tisdag och hittade även endel kläder till mig själv.
Gjorde dock misstaget att jag kollade på bikinis :(
HUVVA säger jag bara!!
Blir att ta på sig en sopsäck tror jag!!

När jag kom hem passade Danne på att gå ut och fortsätta byggandet av klätterställningen.
Det har ju inte blivit ngt jobb med den i veckan, han har ju varit borta.
Jag har även bakat en rabarberkaka med marängtäcke,
Den vart helt ok faktiskt :)




Köpte föresten lite vin när jag var på stan.

Så till middagen idag blev det Parmatortellini med vitlökssmör och färsk parmesanost, tomater och rödlök.
Hur GOTT som helst!!
Till efterrätt blev det rabarberkaka.



Vi är ett barn kort hemma hos oss.
Farmor och farfar kom och hämtade Olivia.
Måste säga att det är ganska lugnt hemma hos oss när ett av de stora barnen är borta.
Dom har en tendens till att bråka om allt :(

Tror att det får bli en film ikväll om jag orkar hålla mig vaken...
ett glas vin och jag är helt mossig i huvudet ;-P


Tycker om dessa små flaskor. Det är två glas i dom. Köpte även ett röttvin.
Har ju på senare år börjat tycka att rött är godare än vitt ;-)




Danne och Ester in action på köksgolvet :)

Ha en fortsatt skön Lördag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0