Ingen vanlig Fredag...eller :)

Började med att sova alldeles för lite.
Men jag kände mig ganska utvilad när jag vaknade iaf.
Åkte iväg och hämtade barnen på skolan och dagis.
Sen kom tröttheten :(
Tur att vi väntade främmande av Sandra och hennes barn :)
Vi beställde hämtpizza från Bergsbyn. Riktigt gott och enkelt må jag säga.

Sen har vi snackat en massa strunt medans barnen har lekt och sett film :)




Mys i soffan med lite "karra" och popcorn :)


Kul film :)

Nu har Sandra åkt hem och Albin ligger i badet.
Ester har somnat och Olivia står bredvid mig och gör "kycklingdansen" bredvid mig.

Hoppas ni får en fortsatt skön Lördag!!







Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Låter som en myisg fredag, hoppas du fått sova gott i natt <3 KRAM

2011-05-28 @ 06:38:22
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0