Sommaren är på väg :))

I Måndags hade vi den varmaste dagen :)
Vilket innebar att träden exploderade och blommor och gräset också för den delen!!
Det var hur härligt som helst, men det varade inte såklart.
Sen dess har deet varit met sol men inte direkt någon värme.
Men man känner att sommaren är på G :))

Här hemma händer det inte så mycket.
Man jobbar och kommer hem, lagar mat, städar, tvättar och pysslar på.
Barnen har lite aktiviteter som man ska köra dom till men än så länge så har det funkat otroligt bra trots att jag jobbar em ibland.


Ester hakade på mig till Åsa medans Albin var med dagis till skolan.
Tänk att min Prins Bus ska börja skolan till hösten ;-P
Ja Olivia var såklart också på skolan :)


Läsa läsa liten bok :)

Var in till min favorit butik i veckan!!

Fick med mig en hel massa grejer :)


Super fina ljusstakar :)
Finns även i fler färger.


Finaste timern från Rice :)




Nya mindre ramar som livade upp min älskade fotovägg!
Köpte även lite mer grejer men de kanske ni får se en anna dag....;-P

Alla grejer kommer från Danska märket Rice och är köpta på JTS.

Gjorde ett försök till att vi skulle tapetsera om i vardagsrummet...
Danne förtod inte alls vad jag menade ;(
Tapeten borde MINST sitta i 5 år tyckte han.
Men vadå???
Den har ju suttit i typ 4år ungefär eller nått ;-P


Nä nu måste jag göra lite "frulle" till mina svältande barn.
Ha en skön helg nu, själv ska jag jobba!!!



Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Läckert att bryta av med dessa ramar, snyggt! Ha nu en fin jobbhelg <3 KRAM

2011-05-13 @ 10:57:09
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0