Ledig idag :))

Idag är min enda lediga dag på hela påsken.
Ångrar mig lite just nu att jag la jobb hela helgen men jag få tänka på pengarna ;-P
Sen är jag ledig resten av lovveckan iaf.

Ikväll ska vi på middag hos Dannes föräldrar. Han bror är hemma från Göteborg så det blir fullt ös med deras två barn och våra tre ;-)

Nä nu måste jag tag tag i projektet att få dom stora barnen till skolan.


Morgonmys i storsängen :)
Den största är morgontrött så hon har inte ens stigit upp än.

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Birgitta Bergkvist

Välkommen tillbaka! Kul att få läsa vad som händer i släkten i norr.....kram

2012-04-05 @ 07:15:59
URL: http://birgittabergkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0