Lördagsmys!!

Har varit och storhandlat på Maxi och till min lycka så hade jag bara 1 barn med mig ;-)



En ny gosig filt hakade på hem och ett väldoftande ljus :)
Det hade otroligt billiga tulpaner så jag kunde inte motså!


Nu är jag hockeyänka (som vanligt känns det som)
Jonssonsbarnen + ett bonus barn sitter och kollar på film medans mamman fixat iordning middag.

Vad blir det tror ni??


I fm promenerade vi till Åsa för lite lunch.
Det var stormigt och inte alls nå roligt väder :(
Nu är det snöstorm och jätte dåligt väder :((






De tre barnen Jonsson.

Nä nu måste jag fixa klart maten.
Tjing tjong :))


Kommentarer
Postat av: lolla

halloj

smakade gott med tacos skulle jag tro;)

jag är också ensam för mannen jobbar natt hela helgen,....tur man har hund när man bor nästan i skogen och utan grannar!

De där gosiga filtarna är man rätt sugen på vill jag påstå....

kram och mysig lördag på er

lolla

2012-04-14 @ 20:33:58
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sv: hihi ja det hade passat dig toppen !!

2012-04-14 @ 21:02:11
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0