Shoppat :)

Åkte en snabb sväng på stan idag.
Å med snabb menar jag snabb....fick stressa massor då jag bara hade dryga timman på mig innan jga skulle vara tillbaka på Leos där jga lämnat maken och barnen.
Vi skulle äta lunch tillsammans där så det blev lite stressigt ;-P


Haremsbyxor från HM och kofta från Veromoda. Kommer förmodligen aldrig att ha några andra byxor på mig ;-P


Randig tröja från HM. Jeans och blus från Veromoda.


Skor från Skopunkten :)
Fick stålsätta mig för at tinte handla flera par...
Skulle vilja ha ballerinaskor men om sanningen ska fram så har jag säkert 4-5 st hemma som jag får skavsår av :(

Hann även handla nya blommor till köket men dom bilderna kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Anette

åh, den där vero moda koftan måste ja me köpa :) Vad fanns den i för färger?

2012-04-11 @ 14:58:33
URL: http://monkeymama,blogg,se
Postat av: Åsa

Haremsbyxorna är ju helt fantastiska! Synd att det inte är fickor. Då hade jag handlat ett par oxå! :)

2012-04-11 @ 15:39:04
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0