Vår i luften!!

Äntligen har vi haft några dagar med sol och lite värme:))
Snön har börjat smälta och små vårtecken har tittat fram.




Albin kom hem med fin fina blommor till mig:)



Han hade hittat dom bakanför dagis.
Jag tackade honom för blommorna men sa till honom att han inte får plocka nå mer blommor. Deet måste få finns kvar till dagisbarnen.

Helgen har betått av utevistelse.
Barnen har cyklat runt överallt så det känns som att man knappt träffat dom.

Ester kämpar på med springcykeln :)

Vi har plockat fram utemöblerna på framsidan och suttit ute och ätit lunch.

Korv med bröd en perfekt utelunch :)


Danne har lagat min gamla bil så nu ska vi försöka sälja den.
Vi måste få bort bilen innan vi kan dra hem husvagnen annars så har vi ingenstans att ställa den.


Å vad jag längtar tills vi kan ta hem husvagnen!!
Vill börja mäta och kolla vad vi ska ha i den :)
Tänkte sy nya gardiner bla.

Ska handla Rice melamintallrikar och skålar. Muggar har jag redan massor av.
Tänkte inte köpa så mycket melamintallrikar för jag antar att man kommer att använda sig av endel engångs tallrikar också.
Men det ska bli KUL att få fixa iording så den känns mer som vi vill ha den!

Hoppas ni får en trevlig Valborgsmässoafton!!
Själv ska jag jobba natt på BE :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0