Slalom

Igår kom vi hem från underbara Malå och Tjamstabackarna. :-) Vi har haft det underbart och barnen har åkt slalom som aldrig förr! Vi grillade mackor ute i mackjärnet i Tisdags. Goa Kicki bjöd in oss att använd deras grillplats ❤ De står där med husvagnen på vintern. Sen på kvällen kom Macke och barnen och stannade och åkte slalom och bob med oss på Onsdagen. Vi åkte hem efter mellis igår. Sen var det bara att packa upp och svida om till träningsoutfit. Hämtade upp Emma och körde ett riktigt Nice pass nere i gym 3. :-) ikväll är det dags för PTgruppen igen. Längtar redan. Har förresten antagit Friskvårds 6 veckors utmaning. Alltså i 6 veckor ska jag:
Göra armhävningar varje dag.
Springa minst 2 ggr i veckan.
Fortsätta utan slisk, godis, skräpmat.
(Det har jag gjort sen i Januari men jag har fuskat nån gång men nu är det slut med det)
Och framförallt skippa colalighten. Ha en skön Torsdag ❤ nu ska jag släpa mig upp ur sängen.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Mysigt att ha er här :)

2013-04-04 @ 10:07:50
Postat av: Mli

Sv: Ja men eller hur! Måste bara hitta ett par jeans att komma i ;)

2013-04-04 @ 18:58:27
URL: http://crazyhappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0