Depp

Förutom att jag haft en mysig fm med bästa Vera och Emma så känner jag mig grymt deppad!!!:-( har fått ett fast schema på jobbet som enligt mig är allt annat än bra....en massa nätter i ett kör med för lite vila innan dagjobbet börjar är bara ett bekymmer. När man sedan påtalar (har även påtalat detta när schemat gjordes) att alla är vi på olika platser i livet och just nu där jag är fungerar inte det här, då får man inget gehör what so ever! Jag mår riktigt dåligt över det här och jag känner mig otroligt liten som inte kan påverka min egen situation. Varför byter du inte jobb undrar ni nu?!...ja varför gör jag inte det... Har pratat med min chef och frågat om det finns en möjlighet att börja jobba dagtid inom öppenvården. Det verkar dock inte som att det finns ngt dagjobb. Så nu återstår det att hålla ögonen öppna och gå till jobbet som vanligt, bita ihop kallas det väl för!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Mysig med tjej träff men trist med tiderna. Hoppas det löser sig!

2013-02-05 @ 21:10:13
URL: http://maria.grahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0