Min utsikt

Sov bort hela dagen igår. På riktigt..... Hela dagen. Trumhinnan sprack igår vid 10 tiden på fm så få tog det mindre ont. Men det rinner konstant ut örat och all smärta är såklart inte borta. Fick inte i mig nån mat igår heller. När jag försökte så kräktes jag upp allt :-( idag skulle egentligen barnen vara hemma med mig, men eftersom jag är sängliggande så blev det fritids och dagis (förskolan heter det Juh) känner mig aningen bättre idag men det susar och piper konstant i örat och så rinner det såklart. Har ätit en smörgås med ägg på och då började jag må illa igen. Dricker Proviva och sånt som ska vara bra för magen. Kåvepenin är ju ett riktigt rävgift, vill kräkas varje gång jag måste ta tabletterna. Nu måste jag börja må bättre snart....får liggsår av att ligga här :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0