Sjukstuga

Ester vaknade och gallskrek 23:40 igår natt. Hon hade ont i magen och öronen. Stora tårar rullade ner för hennes kinder. Hon fick Alvedon och somnade i mitt knä just efter 12 slaget. Hon fick sova i vår säng och låg kloss med mig. Vid 2 tiden vaknade jag av att jag frös så jag skallrade tänder. Väckte Danne som fick hämta en filt till mig. Kollade febern och mycket riktigt så hade jag 38,6. Jag var inte kaxig vill jag lova. Nu på morgonen kände jag mig överkörd.... Har fått i mig en kopp te och en macka. Alvedon och Ipren. Helt vansinnigt att detta aldrig tar slut!!!! Det känns verkligen inte roligt att jag har tagit ledigt från jobbet för att ligga hemma och vara sjuk. Olivia har ingen feber idag men hostar fortfarande som tusan. Ester har 38,7 och är allmänt risig. Klagar på ena örat. Funderar om vi måste kolla upp det idag eller om vi kan vänta tills imorgon då vc öppnar igen..... Hoppas verkligen att det här vänder nu!!! Ha en bra tisdag!


Kommentarer
Postat av: Maria Grahn

Krya på Er kramar

2013-01-01 @ 13:01:03
Postat av: Ellen

Har en fototävling på min blogg, var gärna med och tävla! kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0