Lördag

Sov mellan 8-11.30. Åt lite frulle sen åkte hela familjen till Friskvårds :-) barnen skötte sig otroligt nog bra.... De såg film och käkade lördagsgodis. Både jag och Danne körde på i gymmet. Jag har så vansinnigt mycket träningsvärk i låren så idag fick benen vila! Inga benböj eller marklyft ;-p men det blev ett bra träningspass för överkroppen istället. Sen skyndade vi oss hem för att förbereda middag. Farmor och farfar (svärisarna) har båda fyllt år så vi gjorde en trerätters middag med en Skagentoast till förrätt, tjälknul, potatisgratäng, sallad och kantarellsås till varmrätt. Och Olivias kladdkakemuffins med chokladglasyr och grädde till efterrätt. Jag tjuvsmakade lite av Olivias efterrätt å den var GOD ❤ till maten drack vi ett super smarrigt rött vin. Nu blir det filmmys med kidsen och sen hoppas jag på att Danne ska vilja se ngt filmmaraton med mig ;-) underlättar om jag kan hålla mig uppe sent ikväll så jag kan sova länge imorgon på morgonen. Ska ju ut på en till natt imorgon. Ha det gott❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0